Translate

Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Στα πλαίσια του προγράμματος που ανέλαβε το σχολείο μας καλέσαμε στη τάξη μας μια υφάντρα,την κυρία Σπυριδούλα.Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με όλα όσα μας εξήγησε η κυρία Σπυριδούλα η οποία μας έδειξε, πως από το μαλλί που παίρνουμε από τα πρόβατα μπορούμε να κάνουμε το υφάδι και το στημόνι  
                                         Η κυρία Συριδούλα περνάει την τουλούπα στη ρόκα 
Λανάραμε το μαλλί
Το γνέσιμο είναι γλέντισμα όπως λέει και ο λαός ,μας
                                   
Και εμείς προσπαθήσαμε να γνέσουμε

12 σχόλια:

  1. μοναδική εμπειρία για τα παιδάκια σου !!!!
    μπράβο σας Κατερίνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερινάκι πότε έφτιαξες το μπλογκ και δεν πήρα είδηση! Καλορίζικο και καλοτάξιδο βρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟΟΟΟΟ ΚΑΛΕΣ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙς ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑΜΕ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ !ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΜΑΘΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ BLOG!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Κατερινάκι μου!!!!!!!! Καλορίζικο και εύχομαι να χωρέσει όλες τις χαρούμενες δημιουργίες σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. έτρεξα να σχολιάσω πρώτη...να προλάβω και δεν ευχήθηκα....χααχα...απίστευτη είμαι.....

    καλοτάξιδο το μπλοκάκι σου Κατερίνα να μας ταξιδεύει σε κόσμους μαγικούς με χαρούμενες δημιουργίες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑ!!!!!!!!!! ΠΑΡΕ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑ!!!!!!!!!!!!11

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΧ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ..........ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΥΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΠΕΔΩΣΩ ΟΣΑ ΕΜΑΘΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kατερίνα μου καλορίζικο το μπλογκάκι σου!!!Να μας ταξιδέψεις στις γωνιές του νηπιαγωγείου σου με το μοναδικό σου τρόπο!!!!ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟΟΟΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλορίζικο το μπλογκάκι σου Κατερίνα μου.... Εύχομαι καλή αρχή και σου εύχομαι τα καλύτερα!! Θα μας καταπλήξεις με τις όμορφες ιδέες και δημιουργίες σου...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή